Käy läpi tuhansia julkisia
hankintoja sekunneissa
Tender on lisäosa, joka vie RPT Smartin täysin uudelle tasolle! Tekoäly lukee, analysoi ja tiivistää satoja hankintadokumentteja hetkessä. Säästät aikaa ja kasvatat mahdollisuuksiasi voittaa juuri oikeat tarjouskilpailut.
Valmis käyttöön suoraan hanketietopalvelu Smartin kautta
Mikä on Smart Tender?
Smart Tender on seurantapalvelu, joka täydentää hanketietopalvelu Smartia ja tekee oikeiden hankintojen löytämisestä, ymmärtämisestä ja niihin reagoinnista helpompaa kuin koskaan aiemmin.
Urakoitsijat voivat työskennellä huomattavasti fiksummin. Smart Tenderin avulla näet heti, mihin hankintoihin kannattaa panostaa. Säästä tunteja, vältä virheet ja keskity vain niihin hankintoihin, joissa sinulla on todellinen mahdollisuus voittaa.
Tavarantoimittajat käyttävät Smart Tenderiä nähdäkseen, missä heidän tuotteensa on määrätty käytettäväksi, kuka rakentaa, kuka voitti urakan ja keihin heidän kannattaa olla yhteydessä. Smart Tender on myyntiä vauhdittava uusi ja älykäs tapa työskennellä.
Tender urakoitsijoille Tender tavarantoimittajille
Miksi Smart Tender?
Julkiseen hankintaan vastaaminen on sekä aikaa vievää että kallista. Ja kaiken työn jälkeen koko tarjous voi kaatua – vain siksi, että yksi vaatimus jäi huomaamatta.
Smart Tenderin avulla voit olla varma, ettei niin käy.
Työkalumme käy automaattisesti läpi koko hankinta-aineiston tekoälyn avulla ja näyttää heti, täytätkö vaatimukset ja kannattaako hankintaan vastata.
Nopeasti ja selkeästi:
- Näe heti, kannattaako hankintaan käyttää aikaa.
- Tunnista vaatimukset, kelpoisuusehdot ja budjettiraamit.
- Hae yrityksesi, tuotteidesi tai kilpailijoidesi nimellä ja näe, missä teidät (tai heidät) on määrätty käytettäviksi.
- Löydä arkkitehdit, konsultit ja urakoitsijat.
- Tee sujuvaa tiimityötä. Jaa näkemyksiä, hankintoja ja päätöksiä yhdessä paikassa.
Kuinka Smart Tender helpottaa päivittäistä työtäsi?
- Vahvistaa projektitietoa
Keräämme kaiken hankintaan liittyvän datan ja tarjoamme nopean yleiskuvan tärkeimmistä asioista, jotka sinun tulee tietää. - Vaatimukset ja kelpoisuusehdot
Selkeä kokonaiskuva ilman, että sinun tarvitsee käydä läpi jokaista dokumenttia. - Budjetti ja laajuus
Ymmärrä hankinnan koko heti yhdellä silmäyksellä. - Yhteyshenkilöt ja roolit
Näe, ketkä toimijat ovat mukana: urakoitsijat, konsultit, arkkitehdit ja tavarantoimittajat. - Tila ja aikajana
Seuraa, missä vaiheessa hankintaprosessi on menossa. - Suodatus
Keskity vain sinulle olennaisiin hankintoihin, toimijoihin ja alueisiin. - Ilmoitukset
Saat ilmoituksen heti, kun valitsemaasi seurantaan tulee muutoksia.
Kaikki hankintadokumentit ovat haettavissa ja täysin läpinäkyviä. Jos jokin jää epäselväksi, tekoälymme vastaa nopeasti kysymyksiisi.
Helpompaa tiimityötä
Työkalu tekee tiedon jakamisesta, työn seuraamisesta ja viestinnän hallinnasta helppoa ja sujuvaa.
Mikään ei jää huomaamatta eikä mitään tarvitse tehdä kahteen kertaan. Smart Tenderin avulla yhteistyö paranee selkeän ja reaaliaikaisesti näkyvän tiedon ansiosta.
Smart Tender on olennainen osa arkeamme Brixlyllä. Säästämme arvokasta aikaa, vahvistamme tarjousstrategiaamme ja saamme yhteisen näkymän ajankohtaisiin projekteihin, mikä helpottaa sisäistä yhteistyötä ja parantaa osumatarkkuuttamme.
Martin Monsén – BRIXLY AB